onsdag 15. juni 2011

Fra Danmark til meg!



I pinsa hadde vi besøk av hun som har bloggen Gagn, med mann og barn. Det var skikkelig kos. Vi så på Mord og mysterier, spiste herlig hjemmelaga pizza med ruccola og spekeskinke (Gagn kan mat), og passet på at ikke maten fikk solsmak (et begrep som var en naturlig del av min oppvekst, men som jeg forstår at ikke alle her i verden har et forhold til. Har du?).

Den lille familien hadde vært på lang tur i Sverige og Danmark og det nydelige blå velurstoffet + ett til stoff fikk jeg i gave! Kjøpt på Stof 2000. Jeg blir jo alltid hoppende glad for sånne gaver, og sylysten pressa på. I går fikk jeg endelig tid, og sydde denne buksa. Ennå litt stor til lillegutt, men blir sikkert veldig passe til høsten (som forøvrig ikke er den årstiden vi har nå, selv om det kan være lett å ta feil. GRrr.).

10 kommentarer:

  1. Kjempe fin bukse!
    Heldige deg som fikk så fint stoff.
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Så tøff! Sånne må du lage for salg - super barnehagebukse vil jeg tro! =)

    SvarSlett
  3. Hos deg er det kort veg frå flatt stoff til ferdig klesplagg... Blei jo kjempetøff! Spesielt fargen var kjempefin. Hehe ;) Ser føre meg kandidaten som ska bruka ho. Den type bukser hadde passa godt inn i Epla-butikken din, ja!

    SvarSlett
  4. Fantastisk bukse! Håper denne modellen kommer for salg...hinthint...:)

    SvarSlett
  5. Nydelig bukse! Heldig den som får denne :-)

    SvarSlett
  6. Koselig med bloggvennbesøk! Og fin bukse!

    SvarSlett
  7. Absolutt ikkje meininga å kommentera to gonger på same innlegg, men dropsa og grauten kan de ete sjølv (jfr. gje til BIR eller gjenbruksbutikken frå sist helg), og smekka kan vere til ei gong me treffest. Dei har jo ikkje sånn fin stein midt i byen i Stavanger (som i Bergen), så eg måtte jo gått rundt å snudd og vendt på alle steinane for å finna tinga du evt. skulle leggje igjen.

    SvarSlett
  8. Nyydelig bukse, retro og nostalgisk og perfekt laget! :-))
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  9. For en utrolig fin farge. Og buksen var bare helt nydelig.
    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett