søndag 7. oktober 2012

Old news

Denne buksa sydde jeg for et par år siden. Eldstemann var da ett år og fikk arve pappas bukse i ny form. I morgen blir denne gutten tre år og planen var at han skulle få ei ny omsydd pappabukse. Velvel. Må ha hatt begynnerflaks eller noe sånt første gang jeg sydde slik bukse. Passformen på den på bildene ble nemlig veldig bra - i motsetning til ei bukse jeg har liggende foran meg nå. Det er bare et eller annet feil med den. Får se om det er mulig å fikse litt på den. Hvis ikke får jeg bare prøve å glemme at jeg har brukt verdifull sytid på en aldri så liten miss. Livet handler vel om prøving og feiling, også på syfronten.




Sukk, for en gulleklump du var (og er) lille venn.

4 kommentarer:

  1. Kjempekul bukse!
    Ikke alltid lett å få det akkurat som man vil. Og så er det jo såååå irriterende når man må kassere noe man har brukt masse tid på. Håper det ordner seg :)

    SvarSlett
  2. Denne var flott!!!

    SvarSlett
  3. Så fin :O)
    Og ja, utrolig irriterende når ting ikke blir som planlagt...men da er det best å glemme hele greia om man ikke får ordnet det og lært til neste gang hvordan man skal gjøre det.... :O)

    SvarSlett
  4. Denne husker jeg godt! Fikk også en påminnelse om hvor fort tiden går! Nydelig gutt, flott bukse og lykke til med nybuksa! Tipper du klarer det denne gangen også jeg! Gratulerer med 3-åring! Det er nå moroa begynner;)

    SvarSlett