torsdag 27. september 2012

Loppene


Ja, her ser dere noen av tinga jeg fant på FMU-loppemarkedet. Ei fin vekt. Mangler nok en bolle som skal være på toppen. Oppå ligger teak-plater som jeg skal bruke til et eller annet. Aner ikke hva det egentlig er brukt til, men fine er de!


 En fin liten glassbolle med hank. Veldig fin til snop. Noe som minner meg om at jeg i hele dag har gått rundt og trodd det var fredag helt til jeg for litt siden kom på at det jo bare er torsdag. Greit nok.



Kjøpte også noen barnebøker og et veldig koselig hefte med fine illustrasjoner. Trafikkbildet har muligens endret seg noe side denne ble laget i 1964.



Og ei anna bok med nydelige illustrasjoner.


Selv om jeg liker loppemarked veldig godt, handler jeg nok mer på bruktbutikker. Blir liksom gående å måpe litt på loppemarkeder. Folk er så voldsomme av og til. Noen er frekke, andre er bare så at det blir morsomt. Men når roen senker seg, sniker jeg meg rundt, og som regel har superloppemarkedfolka spart litt til meg.

God fredagskveld! Eller torsdag var det ja.

3 kommentarer:

  1. For en fin vekt du har fått deg :O)
    og gamle bøker er fint.

    God fredag, i morgen ;O)

    SvarSlett
  2. Vekta var kjempefin! Eg har ikkje orka eit einaste loppemarked i haust, bekkenløsning og kø+trengsel er ingen god kombo. Satsar på å ta det gjen seinare. Men du har i alle fall funne masse fint her!

    SvarSlett
  3. Fine ting :)
    Jeg går og venter på loppemarked her, for jeg er på jakt etter noen bestemte møbler. Jeg vet akkurat hva jeg vil ha, så nå gjelder det bare å finne dem :) Hadde håpet å finne dem på bruktbutikk eller finn.no, for det er jo litt roligere ;) Jeg er nemlig ikke den som står i kø lenge før loppemarkedet åpner og albumer meg frem.

    SvarSlett