tirsdag 12. april 2011

Myk frottè


Når det gjelder genseren så har jeg hatt denne i hodet en stund. Godt å få sydd en prøvemodell. Planen var at det skulle være hette. Den typen som starter framme i halsen. Og det skulle være knapper framme. Det fikk jeg i grunn til. Problemet var bare at den ble for vid og kort i bolen og for trang i armene. Må derfor jobbe litt mer med helheten. Hetta ble forresten også for liten, men henger veldig fint på når den ikke er på hodet. Konklusjon: Litt forbedringspotensiale her og der. Sånn er jo som regel livet.

10 kommentarer:

  1. Så ergelig at den ikke ble perfekt i første omgang!
    Men fin var den, og frotteen ser deilig ut:)

    SvarSlett
  2. Fin var den ihvertfall!! :-)

    SvarSlett
  3. Ja, fin! Og så deilig stoff du har sydd av!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Deilig stoff, ja. Jeg har også lyst til å sy med det. -Men jeg har kjøpt noen andre stoffer hos Lin & Papir som jeg driver og prøver ut.

    Det med forbedringspotensiale høres forresten veldig kjent ut...

    SvarSlett
  5. Så flott! Den så virkelig behagelig ut!

    SvarSlett
  6. Så masse flott du syr! Likte særlig de frukt- og bær-smekkene og buksene lenger ned på siden. Herlige! Her vil jeg gjerne lese mer og legger meg til som følger :-)

    SvarSlett
  7. Hei du, var det deg jeg møtte på Salem i dag? Litt sånn kaos med spy og påskevandring, så vi vandret rett og slett videre ;)

    SvarSlett
  8. Så fantastisk flott! Håper noen av disse kommer i Eplabutikken din?!:)

    SvarSlett
  9. Oi, har jo heilt glemt å kommentere her jo! Genseren blei kjempefin, tenker nok du klarar å jobbe inn dei nødvendige endringane neste gang. Den ser veldig god ut i den frottéen, eg må prøve å få sydd noko til mine småttisar av den!

    SvarSlett
  10. Hei
    Jeg så at du hadde "flyttet" over til marmeladebloggen. Må bare følge med videre, denne bloggen er så inspirerende! Lagt meg til her også og ønsker samtidig å gi deg en Award. Den ligger på siden min og venter:-)

    SvarSlett