fredag 31. august 2012

Loppis i morgen


I morgen er det klart for superloppemarkedet på FMU ved Fjære kirke i Grimstad. I fjor kjøpte jeg den mørkebrune hylla på bildet på dette loppemarkedet. Blir aldri enig med meg selv om jeg vil male den eller ikke. Hva synes du? Tenker grått eller hvitt, men mannen mener den bør være som den er. Noen dager er jeg enig med han. På loppemarkedet i fjor kjøpte jeg også en gammel skolepult og diverse småting. I følge mamma skal det være mye bra også i år. Et lite minus med loppemarkedet er at de ikke har klær og stoff, men det er så mye annet gøy så det går bra. Verdt et besøk! GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Ikkje mal!Flott slik den er! På bilete stod hylla dessutan så fint til tripp-trappstolen, den tok opp den mørke fargen.
    Kos deg på loppis i morgo!

    SvarSlett
  2. Eg ville heller ikkje malt... Trur eg. Vent litt lenger iallfall'! Du får aldri den fine mørke fargen attende om du malar... Det var veldig fint sånn som det var på biletet !

    SvarSlett
  3. Det er så vanskelig å bestemme seg iblant. Jeg er i en male-hvit-periode nå. Og vurderer å male mange av de mørke møblene våre. Om jeg forandrer smak om noen år, er det ikke så ille å bytte ut endel av møblene. Men jeg har noen jeg er redd jeg vil angre på at jeg malte. Så jeg tenker og tenker...

    SvarSlett
  4. Åhh, der skulle jeg og gjerne vært!! Vi var på menighetsweekend den helgen. Gjorde noen kupp der for to år siden. Bl.a en gul vase som har fast plass i stua. Fant du noe fint??

    SvarSlett