onsdag 27. juni 2012

På vranga


Jeg har et lite ryddeprosjekt gående. Noen kasser fra flyttelasset skal over i nyinnkjøpte hyller. I en av kassene lå dette stoffet (fått i gave fra hjernen bak Gagn-bloggen) og fristelsen ble for stor. Måtte bare ta en pause i ryddinga og sy litt.

Storebror her i hus har gjort et byks og plutselig hadde alle gensrene for korte armer og buksene for korte ben. Merkelig hvordan de vokser i perioder. Nå har han i alle fall en genser som passer. Stoffet hadde så fin vrangside at jeg syntes den fortjente å bli sett. Det ble derfor vrangsida ut. Best synlig på det nederste bildet kanskje. Ribb fra Hilco i halsen og armene. Den er så god og tøyelig! Kanten nede sydde jeg først med overlock, brettet så inn og sydde en sikksakksøm over. Funka fint det.



4 kommentarer:

  1. super kul genser, perfekt til en kul liten gutt...

    SvarSlett
  2. Så fin og sommerlig genser! Og stilig med vranga ut :) Og jeg kan love at jeg kommer til å ta pauser i oppryddingen jeg også. sy MÅ man jo bare innimellom :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaren på bloggen min, da fant jeg en ny fin blogg å følge. Kjempefin genser dette, og utrolig mye annet fint her på bloggen din Ü

    SvarSlett
  4. Flott genser! Heldige gutten din :) Kjenner det er like før jeg pakker opp sysakene fra flyttelasset jeg også. Må bare beise noen hyller og sette opp et arbeidsbord først! :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett