torsdag 31. mai 2012

Bli ny, cardigan!


Da jeg var liten gikk jeg i barnekoret "Barneglede". Vi hadde blå collegegensre på når vi var ute og sang og mamma pleide og henge på meg en sånn løs, søt, liten krage på utsiden. Nå er visstnok sånne løse krager litt inn igjen (siden jeg har oppdaga at det er in er det sikkert på vei ut, men). Nå er ikke jeg så veldig oppdatert i klesveien, men krager synes jeg er passe koselig og nostalgisk og gir gode assosiasjoner. Etter litt søking på nett fant jeg et eldorado (klikk her) av krager i blonder og perler og i dag kom postmannen på døra med blant annet kragen på bildet. Planen er å sy den på en cardigan.

Jeg valgte rask (og dyr) frakt fordi jeg hadde tenkt å bruke en perlekrage jeg bestilte i dåpen vi var i på søndag. Det skulle ta 2-4 dager stod det, men det tok over en uke før det kom. Altså ikke helt til å stole på det der. Men om man har god tid, kan man velge gratis frakt! Og nå har jeg tenkt å legge inn en ny bestilling og se hvor lang tid det tar.

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Så nydelig krage! Sånne hadde jeg også, tanta mi heklet flere til meg:)

    Må man tenke på toll og holde seg under 200 kroner på denne nettbutikken?

    Hilsen Ingunn.

    SvarSlett
  2. Hei Ingunn! Er faktisk litt usikker, men jeg kjøpte for under 200 for sikkerhets skyld. Virker som en internasjonal side selv om den er på norsk også, men mulig det sendes fra utlandet. Hjemmehekla er jo superkoselig :)

    SvarSlett
  3. Wow, det var en veldig gode ide. Hadde slike krager da jeg var liten jeg og.. Kanskje jeg skal fornye en cardigan, jeg og :) Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Og mente at det ble veldig fint, altså:)

      Slett
  4. Du er utrolig kreativ og flink!! Selger du noe av det barnetøyet du lager i noen butikker her på Sørlandet? Da vil jeg nemlig ta en tur å kikke! Har en liten jente i magen,og kan for første gang kjøpe jentetøy. Veldig morro!!

    SvarSlett