lørdag 5. november 2011

Tips til de med stramt skobudjsett

Det er utrolig mye fint og dyrt barnetøy. Særlig når det gjelder sko, synes jeg ofte de skikkelig fine tinga er knalldyre. Vårt skobudsjett står ikke alltid helt i stil med det jeg har lyst på og som regel holder jeg meg i skinnet selv når jeg finner de fineste skinnskoa. Da må man finne på noe annet lurt. (Og her skulle det vært et bilde av ei lyspære med utropstegn!) EBAY!

Skoa på bildet over kostet meg 112,38 NOK inkludert frakt og er kjøpt på Ebay. De er brukt, men gode som nye. Ekte skinn, Ecco, str. 24. Gøy, gøy, gøy å få sånt i posten. Jeg venter faktisk på et par kule joggesko også. De var enda billigere!

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg elsker også Ebay! Kjempelurt å lete etter barnesko der! :)

    SvarSlett
  2. hei marit!
    takk for godt tips:)
    nå står julemessen for tur til helgen:):) ville du sent meg klærene vi skal få selge der i posten>>?adressen er cathrine walde Erdalsvegen 30 5306 Erdal. gleder med veldig til å se de og er veldig takknemlig for din innsatas!!
    God klem cathrine

    SvarSlett