torsdag 28. april 2011

Stolt!

I dag er jeg jammen stolt av å ha blitt valgt ut som ukens designer av Frk.Fjong! Jeg styrer som regel litt unna ordet designer fordi jeg egentlig ikke føler jeg er proff nok for det ordet. Som du kan lese i intervjuet (her) så har jeg ingen formell utdanning innen søm og design. Men jeg synes det er fantastisk å sy! Og jeg blir jo utrolig glad når andre legger merke til det jeg gjør. Så tusen takk, Frk.Fjong!

Ekstra gøy er det siden de tidligere ukens designere er så bra! Det er folk jeg synes er virkelig flinke. Her er tre av dem (resten finner du her):

Kristin M. Bækkevold | Kikkis Planet


Marianne Moldskred



Niina Mantsinen | Andy eats only candy

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, eg syns absolutt det er fortjent!

    SvarSlett
  2. All grunn til å være stolt! Kjekt, og i godt selskap!
    Vil også få takke for hyggelig besøk og kommentar på bloggen min - det varmer :-D

    Ønsker deg en fortsatt god uke!

    SvarSlett
  3. Hei, oppdaget akkurat dette innlegget - takk! :)

    Du er veldig flink så dette skal du ta til deg. Det er kanskje enda mer imponerende uten formell utdanning, så det skal du bare være stolt av.

    Lykke til videre!

    SvarSlett